
Jihokorejský výrobce pneumatik Kumho Tire Company Ltd má v plánu dokončit výstavbu své první evropské továrny během následujících dvou let. Cílem této významné investice je posílit pozici společnosti na evropském trhu s prémiovými pneumatikami a zároveň snížit náklady na logistiku.
Prestižní partnerství pohánějí expanzi
Kumho v posledních letech uzavřel smlouvy na dodávky originální výbavy (OE) s řadou evropských automobilek včetně koncernu Volkswagen, BMW a Mercedes-Benz. Evropská továrna by měla pomoci společnosti získat ještě více kontraktů s těmito luxusními značkami.
Tři kandidáti na novou továrnu
Generální ředitel Kumho, Jung Il-taik, během uvedení nových pneumatik Ecsta Sport v Jižní Koreji prozradil, že mezi potenciální lokality pro výstavbu nové továrny patří Polsko, Srbsko a Portugalsko. "Aktivně je vyhodnocujeme," dodal k procesu výběru.
Miliardová investice
Společnost plánuje do výstavby nového závodu investovat více než 1 bilion korejských wonů (přibližně 705 milionů USD). První fáze výstavby by měla být dokončena do roku 2027.
Posílení konkurenceschopnosti
Kumho v současnosti provozuje osm výrobních závodů v Jižní Koreji, Číně, USA a Vietnamu. Absence evropského závodu však podle vyjádření společnosti omezuje její konkurenceschopnost v regionu, zejména v kontextu rostoucí globální konkurence ze strany levných výrobců z Indie a Číny.
Důraz na prémiové pneumatiky
V posledních letech Kumho výrazně zvýšil svůj důraz na prémiové pneumatiky, což koresponduje s plánovanou evropskou expanzí a strategií získat více kontraktů s evropskými výrobci luxusních automobilů.
Zatím žádné komentáře.