
Úspěšná dekáda na evropském trhu
Značka Laufenn, která je součástí rodiny Hankook, oslavuje významné jubileum - 10 let působení na evropském trhu. Od roku 2015 si tato značka vybudovala silnou pozici díky pneumatikám, které kombinují kvalitu s atraktivní cenou.
Za pouhých deset let se celkový podíl Laufenn na trhu zčtyřnásobil, což dokazuje, že řidiči oceňují dostupné pneumatiky bez kompromisů v bezpečnosti a spolehlivosti.
Impozantní růst portfolia
Od svého vstupu na evropský trh Laufenn výrazně rozšířil nabídku:
- Z původních 230 rozměrů pneumatik pro osobní vozy na současných 341
- Portfolio pro užitková vozidla nyní zahrnuje 18 rozměrů
- Nabídka pokrývá letní, zimní i celoroční pneumatiky
Nejnovější model S Fit EQ+ se dokonce probojoval do finále prestižního testu letních pneumatik časopisu Auto Bild, kde porota ocenila "krátkou brzdnou dráhu, slušné rezervy při aquaplaningu, dobrý komfort a nízký hluk".
Od aftermarketu k originální výbavě
Rok 2025 přináší pro Laufenn další významný milník - pneumatiky této značky budou poprvé montovány jako originální výbava evropského výrobce automobilů.
"Sofistikovaný vývoj pneumatik pro originální výbavu a důvěra, která jim byla vyjádřena, znovu ukazují, že společnost Laufenn byla během několika málo let plně akceptována nejen koncovými zákazníky, ale také průmyslem," zdůrazňuje Jongho Park, prezident Hankook Tire Europe.
Silná marketingová strategie
Pro další posílení povědomí o značce Laufenn plánuje Hankook navýšit investice do marketingu. Značka je od sezóny 2021/22 oficiálním partnerem UEFA Evropské Konferenční ligy, což podtrhuje její dynamický růst a posiluje pozici na klíčových trzích.
Budoucnost pod křídly více značek
Hankook dále rozšiřuje svou víceznačkovou strategii uvedením další sesterské značky Optimo. Tímto krokem společnost posiluje svou pozici na evropském trhu a lépe přizpůsobuje svůj sortiment různým potřebám zákazníků.
Zatím žádné komentáře.